Група компаній STIHL є розробником, виробником і продавцем моторизованих інструментів для лісового, сільського господарства й будівництва. Продукція STIHL реалізується виключно через спеціалізовану торгово-сервісну мережу, в яку входять 42 дистриб'юторські й маркетингові компанії, більш ніж 120 імпортерів і близько 55 тисяч дилерів у більш ніж 160 країнах світу. Із 1971 року STIHL є найбільш продаваною маркою бензопил у світі.
Корпоративна культура - це значно більше, ніж сума співробітників, будівель, інструментів і робочих процесів. Це також значно більше, ніж просте виготовлення продукції або послуг, що надаються. Корпоративна культура є перш за все сильною і надійною командою співробітників, що працюють разом для досягнення поставлених цілей. Всі співробітники тримаються разом, щоб відповідати корпоративній культурі.