STIHL приділяє багато уваги технічній підтримці своєї продукції. Ще засновник фірми, інженер Андреас Штіль, сформулював філософію компанії, яка й сьогодні залишається актуальною для нас: «Кожна бензопила є настільки доброю, наскільки добрим є її сервіс».
Саме тому, ТОВ «Андреас Штіль», яке є дочірньою компанією фірми STIHL в Україні, облаштувало на базі офісно-складського комплексу, відкритому у 2010 році., сучасний учбовий Центр для спеціалістів сервісу дилерської мережі.
Даний Центр має потужну матеріально-технічну базу для забезпечення проведення навчань фахівців сервісу на високому професійному рівні. З метою підтримки та вдосконалення знань, ми регулярно проводимо онлайн навчання для дилерів і їх співробітників, для того щоб наші партнери могли в своїх магазинах або майстернях допомогти клієнтам професійно вирішити технічні питання будь-якої складності.
Програма курсів охоплює всі актуальні теми по продукції STIHL. Навчальні курси проводяться щомісяця інженерами технічного відділу ТОВ «Андреас Штіль» та, в залежності від курсу, розраховані на один або два дні.
Навчання складається з теоретичної та практичної частини і відбуваються в онлайн-режимі. Після проходження відповідного курсу, фахівець сервісної служби дилера отримує іменний сертифікат.
Запитання від дилерів, які ми отримуємо під час навчань, дають нам можливість вивчити попит на найближчі навчальні курси, визначити кількість бажаючих і підібрати найбільш актуальну тему на конкретний період часу.