«Будь-яка мотопила є настільки доброю, наскільки добрим є її сервіс» - ще у 1926 році казав засновник компанії, інженер Андреас Штіль.
Відомий вислів засновника компанії STIHL і через майже 100 років не втратив свого значення. Адже якість - це питання не лише самих технологій. Це про довіру та відповідальність. Якість «Made by STIHL» – це знак відмінності, гарантія найвищої якості продукції та сервісу, які очікує отримати покупець у будь-якій точці світу.
ГАРАНТІЯ – один з найголовніших критеріїв якості продукції, фінансової стабільності виробника та його відповідальності перед споживачами. Це важлива складова післяпродажного обслуговування та сервісу, які покупець отримує після придбання виробу. Гарантувати виконання цих зобов'язань може лише та компанія, яка має обладнані сервісні майстерні, кваліфікований персонал та запасні частини, що є завжди в наявності.
Так, мова йде не про фіктивну «фейкову» гарантію на товари придбані в інтернет-магазинах. Досить часто такі «інтернет підприємства» не зареєстровані офіційно та не мають фізичної адреси, оскільки торгують виключно «сірим» імпортом. Звичайно, що «гарантія» від таких магазинів має характер усної домовленості, а її виконання залежить виключно від наполегливості споживача та його готовності підключати до справи державні контролюючі органи. Тому перед купівлею сумнівної техніки слід замислитися, чи буде економія вигідною в довгостроковій перспективі.
ГАРАНТІЯ ВИРОБНИКА
Додатково до гарантійних зобов'язань продавця перед споживачем, передбачених чинним законодавством, компанія STIHL надає добровільну гарантію безпосереднього виробника продукції.
ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ», яке є дочірнім підприємством виробника продукції - компанії ANDREAS STIHL AG & Co. KG. (Німеччина), надає офіційну гарантію від виробника на продукцію STIHL.
Гарантійні зобов'язання розповсюджуються виключно на оригінальні вироби, офіційно ввезені на територію України та продані через офіційну дилерську мережу ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ», яке є ексклюзивним імпортером продукції STIHL в Україну та має право на реалізацію гарантійної політики виробника.
ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» зобов'язується протягом дії гарантійного терміну безкоштовно для покупця/ користувача (далі - Споживач) усувати усі поломки та недоліки виробу, що виникли з провини виробника та були спричинені дефектом матеріалу або виробництва.
Гарантійні зобов'язання щодо ремонту або заміни виробу виконуються ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» за умов дотримання Споживачем вимог Інструкції з експлуатації виробу та використання виробу за цільовим призначенням, а також надання Споживачем документів про придбання (оплату) виробу та наявності фірмового гарантійного талону STIHL встановленого зразка, виданого офіційним дилером ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» і заповненого належним чином та у повному обсязі.
Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно вивчати Інструкцію користувача, умови гарантійних зобов'язань, перевіряти правильність заповнення гарантійного талона та комплект поставки. Реалізація виробу повинна відбуватися відповідно до чинного законодавства. Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно і чітко вказаних: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чіткої печатки фірми-продавця, підпису покупця. Модель і серійний номер виробу повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні.
У разі порушення цих умов, а так само якщо на виробі відсутнє маркування, або дані, вказані в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним.
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН
Визначається відповідно до сфери застосування виробу та його типу й становить 24 місяці для приватного/побутового використання продукції STIHL та 12 місяців для комерційного/професійного використання згідно наведеної нижче таблиці.
Гарантійний термін обчислюється від дати продажу продукції STIHL в офіційного дилера. Протягом дії гарантійного терміну ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» через свої вповноважені сервісні (ремонтні) майстерні (далі – Майстерні) виконує гарантійні зобов'язання шляхом ремонту виробу та заміни комплектуючої (-их), що вийшла (-и) з ладу, або, у разі виникнення істотного недоліку, повної заміни виробу.
Гарантійний термін на комплектуючі деталі, що замінюються, складає 6 (шість) місяців, починаючи з дати видачі виробу Споживачеві після ремонту, але за умови проведення ремонтних робіт вповноваженою Майстернею офіційного дилера ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ» та внесення відповідної відмітки про технічне обслуговування.
Під час дії гарантійного терміну гарантійний ремонт та обслуговування повинні виконуватися тільки Майстернями офіційних дилерів ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ». Місцезнаходження найближчої Майстерні можна дізнатись на сайті www.stihl.ua або за телефоном інформаційної лінії 0-800-501-930 (дзвінки по Україні безкоштовні)
КУПУЙ ОРИГІНАЛЬНЕ
Остерігайтесь покупок продукції STIHL в інтернет-магазинах! Вони не належать до дилерської мережі STIHL, тому Ви ризикуєте купити підробку або контрабандний товар з фальшивим гарантійним талоном.
1. Сервісна книжка STIHL єдиного зразка із захисною голограмою – основний компонент активації гарантії й запорука Вашого спокою в разі виявлення несправності під час гарантійного терміну.
2. Згідно з умовами гарантійного обслуговування Споживач має право звернутись до будь-якого офіційного дилера ТОВ «АНДРЕАС ШТІЛЬ», незалежно від того, в якого з них була куплена продукція STIHL. Радимо уважніше придивитись до продавця, який обіцяє сервісне та гарантійне обслуговування продукцїі STIHL в центральному сервісі в Києві, якого не існує! Пам'ятайте, офіційний дилер STIHL має здійснювати не лише продаж, а й гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції STIHL. Сьогодні в офіційній дилерській мережі STIHL в Україні сервісну майстерню мають 340 дилерів.
Місцезнаходження найближчої Майстерні можна дізнатись на сайті www.stihl.ua або за телефоном інформаційної лінії 0-800-501-930 (дзвінки по Україні безкоштовні)