ДНК бренду STIHL. 100 років історії
З моменту свого заснування компанія STIHL робить ставку на революційні ідеї та розробки. За свою майже 100-літню історію ім'я компанії стало синонімом передових технологій. Сьогодні у всьому світі бренд STIHL означає високу якість продукції й обслуговування.
20.07.2023
ПОРТРЕТ компанії STIHL
Група компаній STIHL розробляє, виготовляє та розповсюджує інструменти з моторним приводом для лісового та сільського господарства, а також для догляду за ландшафтом, будівельної галузі та власників і власниць заміських господарств. Цифрові рішення та послуги доповнюють наш широкий асортимент продукції. Продукція STIHL продається через офіційних дилерів, які також надають сервісні послуги. 42 дочірні компанії, близько 120 імпортерів та понад 55 000 спеціалізованих дилерів у більш ніж 160 країнах світу.
STIHL виробляє продукцію в семи країнах світу: Німеччина, США, Бразилія, Швейцарія, Австрія, Китай та Філіппіни.
З 1971 року STIHL є маркою мотопил, що найбільше продається у світі. Підприємство було засноване 1926 року, його штаб-квартира знаходиться у місті Вайблінген поблизу Штутгарта.
"Полегшення роботи людей з природою та на природі."
Андреас Штіль, засновник компанії
Дух першопроходців більше 95 років
Все почалося у 1926 році: молодий інженер Андреас Штіль засновує свою компанію та розробляє першу мотопилу. Цей винахід зробить революцію в лісозаготівельних роботах, а компанію STIHL лідером світового ринку в галузі розробок, іноовацій та виготовлення мототехніки. У чому секрет успіху до сьогодні? Постійна розробка революційних інновацій з першопрохідницьким духом засновника нашої компанії. Наприклад, у сфері акумуляторних технологій, цифрових рішень, робототехніки та штучного інтелекту. Ми пристрасно працюємо над тим, щоб постійно розвиватися далі. Все для того, щоб полегшити вам, нашим клієнтам, роботу з природою та на природі.
цінності, що об'єднують людей в усьому світі
У компанії STIHL працюють люди з усього світу, і STIHL почувається як вдома на світових ринках. Саме тому нам важливо жити за глобальними цінностями, на яких грунтується наша діяльність. Лише той, хто постійно розвивається та організовує своє підприємство з опорою на надійні принципи та обов’язкові правила, досягає стабільного успіху. Як сімейне підприємство, ми переконані в цьому. І це твердження відображається в нашій корпоративній культурі та цінностях. Як наша компанія, так і наші цінності зростали, вони живуть і розвиваються щодня заново і далі.
Ми хочемо, щоб клієнти знову і знову переконувалися у найвищій якості нашого обладнання та послуг. Наша мета: люди, які купують продукцію STIHL, повинні бути не тільки задоволені нею, але й післяпродажним сервісом STIHL. Разом зі спеціалізованою торгівлею ми будуємо стійкі відносини з клієнтами. Наша діяльність спрямована на створення тісного, особистого та емоційного зв'язку між кінцевими споживачами та брендом. Кожен прилад настільки якісний, наскільки якісний сервіс. Саме тому ми пропонуємо комплексні та виняткові сервісні рішення для ринку через спеціалізованих дилерів.
Світовий ринок має потенціал для зростання, але також і для посилення конкуренції. І те, і інше вимагає від компанії STIHL високої гнучкості. Ми прагнемо залишатись провідним брендом у своїй галузі, зміцнюючи ще більше свої позиції на світовому ринку. Для цього ми створюємо глобальні стандарти та синергію на всіх етапах ланцюжка створення продукту, залишаючись при цьому близькими до локальних потреб наших ринків. Всесвітня мережа збуту та міжнародна виробнича мережа є основою успіху компанії STIHL. Ми проводимо збалансовану політику розміщення підприємств і виробляємо продукцію в будь-якій точці світу з дотриманням найвищих стандартів виробництва та якості.
Як сімейне підприємство, STIHL несе особливу відповідальність за людей і природу. Тому найвищий рівень безпеки праці та продукції є одним з наших основних принципів. Ми дбайливо ставимося до природних ресурсів завдяки ефективним, екологічно чистим процесам і продуктам. Ми підтримуємо довгострокові партнерські відносини зі спеціалізованими дилерами, постачальниками та діловими партнерами. Постійними орієнтирами для поведінки завжди є такі базові цінності, як щирість, відданість закону та справедливість. Ми виступаємо за відкриту та довірливу корпоративну культуру, заохочуємо підприємницьке мислення та незалежні дії.
Ми прагнемо встановлювати стандарти у сфері технологій та інновацій. Щоб досягти цього, ми стимулюємо розробку інноваційних продуктів і послуг. Нашим внутрішнім рушієм є сильна культура інновацій, яка використовує новітні технології, процеси та знання ринку в усіх сферах діяльності компанії. Використовуючи цифрові технології, ми хочемо бути лідерами з нашим обладнаннями, послугами і контактами з клієнтами, відкриваючи нові бізнес-моделі та потенціал продажів. Те саме стосується цифрового зв’язку між людьми, машинами та продукцією.
STIHL - це найвища якість сьогодні та в майбутньому. Це є основою для успіху на ринку та зростання прибутку, а також забезпечує нашу підприємницьку незалежність у довгостроковій перспективі. Передумовою для цього є високий ступінь орієнтації на продуктивність по всьому ланцюжку створення вартості. Завдяки оптимальним умовам і партнерському лідерству ми даємо можливість нашим співробітникам повністю розкрити свій потенціал, щоб виконати обіцянку якості для клієнтів у кожній сфері діяльності компанії. Як привабливий роботодавець, ми знаходимо і розвиваємо таланти.
УСПІХ STIHL В ЦИФРАХ
У 2022 році група STIHL досягла рекордного обороту в 5,5 мільярдів євро. Це відповідає зростанню на 8,6 відсотка порівняно з попереднім роком. Частка обороту, що генерується не в Німеччині, становить 90%. Тренд у напрямку акумуляторних інструментів продовжується. Група STIHL зафіксувала невеликий спад в бензиновому сегменті.
ЗРОСТАННЯ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ
Структура капіталу корпоративної групи залишається дуже солідною з високою часткою власного капіталу у розмірі 60%. Це означає, що компанія STIHL може продовжувати фінансувати інвестиції з власних ліквідних коштів. Як і в попередні роки, інвестиції значно перевищили амортизаційні відрахування. Позитивний розвиток бізнесу призвів до зростання чисельності персоналу на 2,3% до 20 552 співробітників по всьому світу (дата звіту: 31 грудня 2022 р.).
ЖІНКИ НА КЕРІВНИХ ПОСАДАХ
Ми живемо за принципом рівних можливостей і хочемо заохочувати жінок до кар'єри в компанії STIHL. У компанії STIHL мають значення лише ефективність, здібності та потенціал. Чотири жінки з дванадцяти членів наглядової ради - частка жінок у наглядовій раді компанії STIHL AG перевищує необхідну квоту в 30 відсотків. Серед шести членів правління компанії STIHL AG тепер три жінки. На своєму засіданні 29 червня 2022 року Наглядова рада компанії STIHL AG встановила ціль «щонайменше одна жінка» для майбутнього складу Правління STIHL AG.