Поршні з магнієвого сплаву: Легкий матеріал для кращої продуктивності
Магнієвий поршень зі спеціальним сплавом робить мотопилку легшою і водночас покращує продуктивність використання.
23.08.2023
Серцем двигуна є поршень
STIHL використовує в своїх мотопилах 2-тактні двигуни. У всіх двигунах є поршень, рух якого передається на колінчастий вал, який в свою чергу приводить в рух ланцюг пили. Поршень піддається впливу високих температур і великих навантажень. Як центральний компонент двигуна, він обертається з високою швидкістю, яка може становити близько 14 000 обертів на хвилину залежно від мотопили. Поршень рухається швидко та стабільно в циліндрі двигуна та призначений для того, щоб робити це бездоганно протягом усього терміну служби двигуна. Його функціональність і стійкість до навантажень багато в чому визначають продуктивність мотопили. Для цієї деталі розглядаються лише матеріали, які забезпечують необхідну міцність і легкість.
Більшість поршнів мотопил виготовлені з алюмінію. Цей матеріал добре себе зарекомендував і гарантує довгий термін служби. Оскільки поршень зазвичай не замінюють і не обслуговують, він повинен прослужити весь термін служби пристрою. Але що, якби був легший матеріал, який досягав такої ж високої максимальної швидкості обертання? Хоча вага не стала помітно легшою в прямому порівнянні, співвідношення потужності до ваги помітно покращилося. Кожному, хто щодня працює з мотопилою, потрібна потужна і водночас зручна модель мотопили. Ми запустили інноваційний продукт, який виграє по вазі та покращує продуктивність.
Будучи новаторами у розвитку технологій, ми присвятили себе створенню мотопили з легкими компонентами. Результатом є поршень зі спеціального магнієвого сплаву, який виготовляється на власному підприємстві Magnesium-Druckgusswerk з допомогою точного управління процесом. Магнієвий поршень важить менше, ніж алюмінієвий, і водночас досягає вищої максимальної частоти обертання. Це означає кращу продуктивність із меншим співвідношенням потужності до ваги та меншою вібрацією, яка передається оператору машини. Магнієвий поршень виготовлено за допомогою спеціального процесу лиття та загартовано електролізом – хімічним процесом, який робить поверхню поршня міцною та стійкою до корозії. Таким чином створюється компонент, який відповідає найвищим вимогам.
Це робить нову легку деталь особливо придатною для мотопил, які використовують професіонали в лісовому господарстві. У такому складному середовищі переваги нового магнієвого поршня можна використовувати в повній мірі.
Новий магнієвий поршень зараз встановлено в бензопилі STIHL MS 400 C-M.
На практиці це означає більше комфорту з вищою продуктивністю та такою ж довговічністю. Це робить MS 400 C-M з її хорошою продуктивністю ідеальною для складних лісових робіт, таких як обрізка сучків. Потужний пристрій з легкою конструкцією.
STIHL MS 400 C-M для професійних користувачів: Бензопила з поршнями з магнієвого сплаву для більшої продуктивності.
STIHL MS 400 C-M у порівнянні
MS 400 C-M | MS 362 C-M | MS 462 C-M | |
---|---|---|---|
Вага | 5,8 кг | 5,6 кг | 6 кг |
Потужність | 4,0 кВт | 3,5 кВт | 4,4 кВт |
Співвідношення потужності до ваги | 1,45 кг/кВт | 1,6 кг/кВт | 1,4 кг/кВт |
Резюме: Поршні з магнієвого сплаву
- Поршень – серце двигуна: Його рух передається на колінчастий вал, який, у свою чергу, приводить в рух ланцюг пилки.
- Поршні піддаються високим навантаженням, тому для їх виготовлення придатні лише деякі матеріали.
- Більшість поршнів мотопил виготовлені з алюмінію.
- З MS 400 C-M STIHL випускає на ринок першу мотопилу з поршнями з магнієвого сплаву.
- Спеціальний магнієвий сплав легший за алюмінієвий поршень і водночас настільки ж стійкий до температур.
- Поршень з магнієвого сплаву досягає вищої максимальної частоти обертання для кращої продуктивності.